مراحل ثبت سفارش در سایت چیست؟

شما میتوانید توسط دسته بندی‌های سایت، وارد صفحه کالای مورد نظر خود شوید، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید، اگر کالا دارای سایزبندیست، حتما راهنمای سایزبندی را مشاهده و متناسب با آن سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب خود را به سبد خرید اضافه کنید. برای سایر موارد نیز به همین منوال کالاها را به سبد خرید اضافه کنید. با وارد شدن به منوی سبد خرید، بار دیگر می‌توانید کالاهای انتخابی را مشاهده کنید. مبلغ سبد خرید، در پایین آن نمایش داده شده است. از گزینه “تسویه حساب” استفاده کنید و در این مرحله آدرس و اطلاعات خود را برای دریافت محصول وارد و پس از آن وارد صفحه پرداخت شوید و با روش دلخواهتان اقدام به پرداخت کنید. اکنون سفارش شما ثبت شده است.

چگونه میتوانیم یک محصول خاص را در سایت پیدا کنیم؟

شما می‌توانید عنوان کالا را در بخش سرچ بالای صفحه سرچ کنید و گزینه‌های متناسب با آن را بیابید. اما روش بهتر در سایت این است که وارد دسته‌بندی دلخواه خود شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در چه ساعتی از شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانید سفارش خودتان را ثبت کنید.

قیمت گذاری کالاها در خونه پوش به چه گونه است؟

در قیمت گذاری کالاهای موجود در خونه پوش تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری در خونه پوش بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در خونه پوش قیمت‏‌های خرده فروشی بوده که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

حفظ حریم خصوصی و امانت داری در وبسایت خونه پوش

خونه پوش ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های دیجی‌استایل قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، خونه پوش جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و خونه پوش تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

خونه پوش همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و خونه پوش تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

به دلایل زیر ممکن است کالا مرجوع شود :
عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش
درج آدرس اشتباه از جانب مشتری در سایت
عدم تایید هویت تحویل گیرنده موقع تحویل سفارش
آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل
انصراف از کل سفارش نهایی شده توسط مشتری یا بخشی از آن ( قبل از تحویل یا پس از تحویل کالا )

در صورتیکه کالا به مشتری تحویل داده شده و به هر دلیل نیاز به بازگشت داشته باشد، لطفا مراحل زیر را طی کنید :
وارد سایت بشید و تیکت بزارید یا اینکه با خدمات پس از فروش ما و شماره های صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید و راهنمایی بخواهید.
به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی کالا را ارسال نکنید. کالا را همراه با بسته بندی و متعلقات ارسال کنید.

۱- کالای مرجوعی میبایست سالم و بدون تغییر در بسته بندی باشد.

۲- هرگونه آسیب و یا ایرادی که در کالا پس از تحویل ایجاد شده باشد مرجوعی پذیرفته نمیشود.

۳- هزینه ارسال بازگشت کالا به عهده خریدار است.

۴- کالای مرجوعی باید مورد تایید فروشگاه باشد.

۵- بیشتر از۷۲ ساعت از تاریخ خرید نگذشته باشد.

ارتباط با ما

اگر سوال، انتقاد ، شکایت و نظری در باب قوانین و مقررات سایت خونه پوش دارید به سادگی از طریق صفحه تماس با ما میتوانید آن را به دست ما برسانید.